Нашето Porsche 911 Turbo S Cabriolet излезе 739 765 лв.
Новото Porsche 911 Turbo S e брутално. С мощност 711 к.с. и 2,5 сек от 0-100 км/ч (2,6 сек за Convertible), то е по-скоро суперавтомобил за ежедневието отколкото спортен такъв. Вече писахме за топ модела при дебюта му (кликнете тук или най-долу за подробностите), а преди два дни го видяхме и на живо, на щанда на марката на IAA Mobility в Мюнхен.
Освен астрономическите цифри в техническите данни, Porsche веднага сподели и цените на Turbo S, които са не по-малко впечатляващи. У нас купе версията започва от 542 500 лв. 542k! Или с 264 500 лв. повече от най-базовата версия на новото 992 – 911 Carrera с нейните 394 к.с. и старт от 278 000 лв. Turbo S се оказва и с едва 15 500 лв. по-евтино от юбилейното 911 Turbo 50 Years (базирано на Turbo S; 650 к.с.), което бе ограничено в само 1974 броя. И това е преди да се заиграете с конфигуратора, в който може да изхарчите доста време и пари.
992.2 Turbo S дебютира едновременно и като Cabriolet, който – логично – е още по-скъп. Версията с мек сгъваем покрив започва от 571 000 лв. или с 28 500 лв. повече от купето, в базовата си спецификация. Която решихме да надградим с на практика всички възможни съвместими опции и да видим как би изглеждало и колко би струвало най-скъпото Turbo S. Резултатът виждате в галерията.
Чертата бе изтеглена при 739 765 лв. с ДДС. Леле. Успяхме да добавим екстри за 168 765 лв. или на стойността на чисто нов електрически Macan с 360 коня. Вместо Macan-а обаче ние предпочетохме да изберем цвят по мостра от най-специалната палитра Paint to Sample за 56 843 лв. Това реално е и най-скъпата единична опция при 911, а вероятно и за модел от актуалната гама на Porsche.
Надолу класацията продължцава с „едва“ 18 762 лв. за мега якият Exclusive Manufaktur кожен салон в Night Green, към който добавихме още някаква магия с контрастни шевове на Exclusive Manufaktur за 6179 лв. Надолу по цена на избраните опции е карбоновият пакет за ексториора SportDesign за 17 846 лв., следван от дебютиращите с модела нови Turbo Exclusive Design джанти (8104 лв.) в черен гланц (+2377) лв.
Стерео? Burmester разбира се (+6370 лв.), както се разбира и системата за повдигане на предната ос, намаляваща риска от скъпи ремонти на бронята (+4706 лв.). Гюрукът решихме да е със „състезателни ивици“, продължаващи и по капака (3304 лв.), а външните огледала и отворите за въздух в задните калници да са карбонови (2 x 2972 лв.).
И така, в захлас, отдалечихме нашето 911 Turbo S Convertible на 461 765 лв. от най-достъпното 911 Carrera. Но, за съжаление, макар и сайтът на Porsche да ни каза, че нашата мечта свата реалност, бюджетът ни за нов Dizzy автомобил е далеееч по-нисък. А и търсим нещо по-проходимо от Turbo S, нещо като новия LC. В случай, че ви е любопитно какво още добавихме в нашата конфигурация, може да кликнете на изображението тук горе за пълната оферта. Или тук долу и да загубите половин час от деня си и да се опитате да биете по цена нашата конфигурация.