Suzuki променя емблемата си за първи път от 22 години

Suzuki променя емблемата си за първи път от 22 години
01 Oct 2025

Suzuki Motor Corporation обяви, че преработва логото, използвано в продуктовата й гама, за първи път от 22 години насам. Тази важна промяна японският производител на автомобили, мотоциклети и извънбордови двигатели въвежда като естествено продължение на обявения в началото на годината нов корпоративен слоган „By Your Side“ („До теб“) – отражение на непоколебимия ангажимент на марката, още от самото й създаване, винаги да се фокусира върху клиента и да предлага нови, вдъхновени от бъдещето възможности за мобилност.

Новата емблема

За да изрази тази своя трайна отдаденост, емблематичната буква „S“ – основен елемент от корпоративната идентичност на SUZUKI – е запазена. Същевременно логото е преработено в плосък дизайн, по-подходящ за дигиталната ера и насочен към представянето на нови
възможности. Освен това традиционното хромирано покритие е заменено с високоярка сребриста боя, с цел намаляване на въздействието върху околната среда и като символ на
прехода към нова ера.

Новата емблема ще бъде представена официално върху концептуалните модели на марката, които ще бъдат показани в рамките на Japan Mobility Show 2025, след един месец. Бъдещите планове на Suzuki Motor Corporation предвиждат компанията и марката SUZUKI да продължат да реагират гъвкаво на промените във времето, като продължат да се ръководят от нуждите на клиентите. Стремежът е SUZUKI да се превърне в инфраструктура за мобилност, тясно свързана с живота на хората и допринасяща за осъществяването на устойчиво бъдеще.

Практичен и готин!